יש מגוון של בתי אבות בשרון. בתמונה מטפלת מוזגת מיץ תפוזים לאישה מבוגרת שמתגוררת בבית האבות במקום

בתי אבות בשרון

ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בשרון

השירות ללא עלות ומכל הלב

חיה רמתי, למעלה מ-20 שנות ניסיון. 

״אשמח לעזור באופן אישי, עד למציאת בית אבות המתאים ביותר עבור הוריך !״

נגן וידאו
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רקע על בתי אבות

עם העלייה בתוחלת החיים, גדלה גם אוכלוסיית הקשישים. כשאנו רואים את ההורים מזדקנים לנגד עינינו והולכים ומפתחים בנו תלות, צריך הרבה אויר ואורך רוח והבנה שמדובר בתהליך ארוך ומתפתח. הגוף הולך ונחלש או שלפעמים זה תופס אותנו לא מוכנים כאשר ההורה חווה דום לב או אירוע שבץ מוחי ואפילו ירידה מנטלית. ההורה לא יכול להמשיך ולהתגורר בגפו והוא נדרש לעזרה פיזית בתפקוד היומיומי שלו, החל מהפעולות הבסיסיות של רחצה והתלבשות דרך עזרה שוטפת בניידות בבית וכלה בסידורים, קניות ועוד. חשוב לזהות את השלב הזה ולהקדים תרופה למכה על מנת לתכנן נכון את ההמשך. חשוב לבקש עזרה וסיוע ולא לקחת על עצמנו את כל התהליך, החל מעובדים סוציאליים ועד חברות המתמחות בליווי ובמציאת פתרונות דיור חלופיים.

רקע בתי אבות בשרון

באזור השרון ניתן למצוא מגוון רחב של בתי אבות הנותנים מענה לקשישים הגרים בשרון ובסביבה ומתאימים למגוון מצבים תפקודיים שונים החל בקשישים עצמאיים דרך סיעודיים בדרגות שונות וכלה בתשושי נפש ובמחלקות שיקום.  בחלק מבתי האבות בשרון ניתן למצוא פתרון המתייחס למספר רמות תפקוד מה שמאפשר רצף טיפולי להורה במידה שיידרש.  

מרבית בתי האבות הינם מסוג דיור מוגן יוקרתי ואיכותי הממוקמים בלב הערים, לא הרחק ממרכזי קניות ובילוי ועם זאת באזורים שקטים, בקרבה למקומות ירוקים ולפארקים רחבי ידיים. ביחידות הדיור תוכלו למצוא חדרים מרווחים ובחלקן אף גינות צמודות.

בתי האבות בשרון ופתרונות הדיור המוגן מספקים שירות רפואי 24/7 הנותן מענה הולם לצרכי הקשישים. במקביל למעטפת הרפואית הכוללת בדיקות שונות, השגחה, טיפול סיעודי לפי הצורך ועוד מתקיימות בבתי האבות שלל פעילויות חברתיות ופעילויות העשרה הכוללות: מגוון חוגי יצירה, ריקוד ואומנות ערבי שירה וקונצרטים, סיורים, טיולים מאורגנים, מכון כושר ובריכה ומתקנים נוספים, היוצרים במקום תחושה של קהילה חמה ומלוכדת.

כל דייר בוחר לעצמו את סוג הפעילות המתאים לו הן בהתייחס לתחומי העניין שלו והן ביחס למגבלות הנובעות ממצבו הרפואי.

סל השירותים הרפואי כולל מעבר לטיפולים שוטפים של צוות האחיות, המטפלים והרופאים גם פעילויות נוספות כגון: ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה וכן טיפול פסיכיאטרי, שירותי ייעוץ סוציאלי ובדיקות הערכה תפקודית.

צוות המטפלים, האחים והרופאים בבתי האבות בשרון הינם מהשורה הראשונה – מנוסים, ניחנים ברמת מסירות גבוהה ומקצועיות ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום. הצוות מעורה 24/7 במצבם הרפואי והאישי של הדיירים, מספקים להם שירות חם וקשוב ויוצר עבורם תחושה של בית חם ואפשרות לשיפור איכות חייהם.

בנוסף, ניתן למצוא במרבית בתי האבות שירותים לוגיסטיים הכוללים: כביסה, דואר, משלוחים, אבטחה 24/7 והשגחה לפי הצורך. בחלק מבתי הדיור המוגן בשרון ניתן אף למצוא מספרה, סופרמרקט קטן, ספריה, בית כנסת ועוד.

אם אתם משתייכים לאוכלוסייה ספציפית כגון: אנוסים המשתייכים לקהילה האיראנית או קשישים ותיקים מדרום אפריקה, ישנם בהרצליה בתי אבות מיוחדים לקהילות הללו.

איך תמצאו להורים בית אבות מתאים בשרון?

אם ההורה שלכם גר כיום באזור השרון ובשל מצבו הרפואי או הנפשי אתם נדרשים למצוא לו פתרון דיור חלופי, חשוב לקחת כמה שיקולים משמעותיים בחשבון:

  • מיפוי צרכים אישיים ורפואיים – בררו עם ההורה מה חשוב לו והיעזרו במבחן ה- ADL של הביטוח הלאומי העוזר לקבוע את רמת הסיעודיות של ההורה באמצעות בחינת 6 פעולות יומיומיות פשוטות.
  • תקציב – בדקו מהי היכולת הכלכלית שלכם ודאגו למצות את כל הזכויות והזכאויות השונות המגיעות לכם ממוסדות שונים ומול קופות החולים וביטוחים פרטיים שאתם מחזיקים.
  • מיקום גיאוגרפי של בית האבות – חפשו להורה מקום קרוב אליכם שיאפשר המשך ביקורים תכופים ושמירת קשר קרובה עם ההורה.

בשלב הזה התחילו לחפש בתי אבות בשרון שעונים על הצרכים של ההורה ושלכם ועומדים בתקציב שיש ברשותכם והכינו רשימה של בתי אבות מתאימים. חשוב לערוך ביקורים מסודרים במקומות השונים, כמובן שבתיאום עם המקום כדי לקבל הבנה מלאה של המקום ומה הוא מספק וכן זו הזדמנות מצוינת לשמוע המלצות מפי הדיירים המתגוררים בו.

השתדלו לעשות את התהליך במשותף עם ההורה, בהנחה שהוא כשיר קוגניטיבית ורפואית על מנת לקבל החלטה.

ניתן להיעזר גורמים מקצועיים המתמחים בליווי ובהשמה של קשישים בבתי אבות בשרון. מדובר בחברות הבקיאות בענף בתי האבות בארץ והמכירות את כל בתי האבות באזור השרון. הן מספקות ליווי מקצועי ותמיכה ללא עלות למשפחות.

אותן חברות תעזורנה לכם במיפוי כלל הצרכים הרפואיים, החברתיים והאישיים של ההורה, בבדיקת מקורות הסיוע ובהגעה לתקציב המיטבי שיעמוד לרשותכם. החברות תלווינה אתכם בסיורים לבתי האבות הכי מתאימים להורים לכם לפי הצרכים שהגדרתם וכך תחסוכנה לכם הרבה מאוד זמן חיפוש יקר. החברה יכולה גם לסייע בתהליך המו"מ מול המוסד הנבחר ועד לשלב האיכלוס וההתאקלמות במקום.

הסתייעות בחברה שנותנת גם כתף רגשית וגם ליווי מקצועי מקצרת לכם משמעותית את הדרך ומבטיחה לכם את הפתרון המיטבי ליקיריכם.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
חיה רמתי - עוזרת למשפחות למציאת בתי אבות בכל רחבי הארץ כבר מעל 20 שנה

קצת עלי

שלום, שמי חיה רמתי, ואני עוסקת מעל ל-20 שנה בתחום מציאת הפתרונות הנכונים והטובים ביותר עבור הקשישים היקרים לליבכם, תוך התמחות בהתאמת בתי אבות, מוסדות סיעודיים או גריאטריים בהתאם לצרכים. 

אני אלווה אתכם לאורך כל הדרך, מחיפוש המקום המתאים וכתף תומכת ברגעים הקשים, ועד בחירת המקום הנכון ובדיקת התאקלמות. אני פועלת מתוך אמונה שאוכל להקל עליכם בתהליך המורכב הזה, בזכות הידע והניסיון שרכשתי ברבות השנים, וכן בזכות האופן בו אני בוחרת להתייחס לכל משפחה וצרכיה האישיים, תוך מתן דגש רב על נוחות ותכיפות הביקורים המשפחתיים. 

מטרתי העיקרית היא שהמעבר לבית האבות, דיור מוגן או מרכז סיעודי לא ייצור נתק וריחוק, אלא שיפור בחיי הקשיש, שייטיב עימו ועם משפחתו.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רשימת בתי אבות בשרון

בית אבות בהוד השרון

מטרת העמוד היא לאפשר לכם לבחור בבית האבות שיענה על הצורך והדרישה שלכם בצורה הטובה ביותר. בעמוד מופיעים נתונים שאספה חיה על בתי אבות מהוד השרון, אותם היא סיכמה על כל בית אבות לחוד. באמצעות הכוונה וטיפים מקצועיים, תוכלו להבין איזה מבין המקומות יענה על הצורך שלכם או של יקיריכם בצורה הטובה ביותר.

בית אבות בהרצליה

מטרת העמוד היא לאפשר לכם להכיר את בתי האבות הנמצאים בהרצליה בצורה מעמיקה, שתכוון אתכם אל בחירה במקום המתאים לכם מכל. העמוד מציג מידע מפורט על כל בית אבות לחוד אשר אספה חיה במשך שנים של נסיון ועבודה בתחום. המידע מכיל דגשים והמלצות מקצועיות, ויעזור לכם לבחור בבית האבות שמתאים לכם בצורה ההולמת ביותר.

בית אבות בכפר סבא

תפקיד העמוד הוא מתן כלי לסיוע בבחירת בית האבות שיענה על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר. מבין סך האפשרויות של בתי אבות בכפר סבא, תוכלו להבין איזה הוא המתאים לכם מכל, וזאת על סמך מידע והכוונה לפרמטרים חשובים שריכזה חיה על כל בית אבות לחוד.

בית אבות בנתניה

תפקיד העמוד הוא לאפשר לכם לחדד את הדרישות והצרכים שלכם, ולבחור מבין בתי האבות השונים בנתניה במקום המתאים לכם יותר מכל. באמצעות מידע שפירטה חיה על כל בית אבות בנפרד תסגלו לעצמכם תמונה על בתי האבות השונים, תבינו את ההבדלים בין הללו, ותבחרו במקום המתאים לכם ביותר.

בית אבות ברמת השרון

עמוד זה מוגש עבורכם ככלי עזר לתהליך בחירת בית האבות עבורכם או עבור יקיריכם. העמוד מרכז עבורכם מידע ונתונים על כל אחד מבתי האבות ברמת השרון בנפרד, ובאמצעות הבנת ההבדלים בין המקומות תוכלו לחדד את הדרישות שלכם ולבחון איזה מבין המקומות יענה על הללו בצורה הטובה ביותר.

בית אבות ברעננה

עמוד זה מוגש עבורכם ככלי עזר לתהליך בחירת בית האבות עבורכם או עבור יקיריכם. העמוד מרכז עבורכם מידע ונתונים על כל אחד מבתי האבות ברמת השרון בנפרד, ובאמצעות הבנת ההבדלים בין המקומות תוכלו לחדד את הדרישות שלכם ולבחון איזה מבין המקומות יענה על הללו בצורה הטובה ביותר.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן