בתי אבות בתל אביב - אחות של בית אבות סיעודי שמה יד על הכתף של אישה זקנה שיושבת על הספה

בתי אבות בתל אביב

ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בתל אביב

השירות ללא עלות ומכל הלב

חיה רמתי, למעלה מ-18 שנות ניסיון. 

״אשמח לעזור באופן אישי, עד למציאת בית אבות המתאים ביותר עבור הוריך !״

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רקע על בתי אבות בתל אביב

 בעשורים האחרונים, תוחלת החיים בישראל הולכת וגדלה. הסיבות לכך נעוצות הן במודעות שלנו לחיים בריאים ולהעלאת איכות החיים והן כתוצאה משירותי רפואה מתקדמים ביותר. אך כשההורה אינו מסוגל עוד לדאוג לעצמו כיוון שמצבו הרפואי או הנפשי מתדרדר או כתוצאה מניתוח או תאונה שעבר, הנטל נופל על בני המשפחה הקרובה שלרוב אינה עומדת בנטל. הפתרון שעל פניו נראה פשוט הינו להעביר את ההורה לבית אבות או לדיור מוגן, אולם במציאות, פתרון זה אינו פשוט כלל ועיקר, מעלה הרבה מאוד דילמות וכרוך בתהליך קבלת החלטות סבוך ורגשי.

מהם הסימנים שהגיע הזמן לעבור לבית אבות?

קיימים מספר מצבים בהם כדאי לשקול מעבר לבית אבות. זה יכול להיות קשור לירידה בתפקוד הפיזי או הקוגניטיבי של הקשיש, מחלות נפשיות ודיכאון ועד מחלות מסכנות חיים.

  • כשההורה חווה ירידה ברמת התיפקוד, כבר אינו עצמאי כמו פעם, אינו שולט על הסוגרים ונדרש לעזרה כמעט בכל פעולה יומיומית שמבצע.
  • ישנו מבחן ADL שנעשה באמצעות הביטוח הלאומי וקובע את רמת הסיעודיות של הקשיש לפי 6 פעולות בסיסיות כגון: רחצה, אכילה, ניידות ועוד. לכך מתווספת יכולתו לשמור על היגיינה אישית ובבית.
  • כשההורה חווה ירידה קוגניטיבית ומתחיל לשכוח דברים ואינו מזהה אנשים בסביבתו.
  • כשההורה סובל ממחלות לב ודם או ממחלות מסכנות חיים כגון: התקפי אפילפסיה או נפילות.
  • כשההורה מפסיק לצאת מהבית ומתחיל לסבול מבדידות הגורמת לו לשקוע בדיכאון.

זה הזמן להתחיל ולחפש עבורו פתרון דיור חלופי שייתן לו מעטפת מלאה לצרכיו האישיים, הרגשיים והרפואיים.

בתי אבות בעיר תל אביב

תל אביב הינה אחת הערים המרכזיות בארץ ומשום מרכזיותה וגודלה היא מחויבת לא רק לתושביה הצעירים כי אם גם לאוכלוסיית הקשישים המתגוררת בה.  בעיר תל אביב ניתן למצוא כמות גדולה ומגוונת של בתי אבות המשלבים איכות חיים גבוהה יחד עם הנאה מהעיר ומהאווירה המיוחדת שהיא מציעה לתושביה. בתי האבות בתל אביב ממוקמים ברובם בלב שכונות יוקרתיות וחלקם בסמוך למרכזי בילוי, קניות ותרבות, כגון: שכונת צהלה, שכונות בדרום העיר, אזור כיכר רבין, יפו ועוד. ניתן למצוא בעיר תל אביב מגוון רחב של בתי האבות החל מבתי אבות רגילים המיועדים לקשישים עצמאיים, דרך מרכזים לתשושי גוף ונפש וכלה במוסדות לסיעודיים ולסיעודיים מורכבים. כל קשיש יכול למצוא את המקום המתאים במדויק לצרכיו.

בתי האבות במרכז תל אביב מאפשרים לקשישים ליהנות משגרת החיים בעיר גדולה ותוססת לצד מסגרת חברתית חמה ותומכת המותאמת לאנשים בני גילם.

בכל בתי האבות בתל אביב ניתנים לדיירים טיפול רפואי 24/7 לצד שירותים סוציאליים, טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ומגוון פעילויות חברתיות ותרבותיות שמטרתן לייצר שגרת חיים תוססת ובריאה. סל הפעילויות כולל: מגוון הרצאות, מופעים, קונצרטים, חוגים, טיולים, חדר מחשב ושלל פעילויות ספורט כולל חדר כושר ובריכה. מרבית המקומות מספקים שירותי כביסה, מספרה, ניקיון ודואר.

קיימים בעיר גם בתי אבות המתאימים לקהל הדתי ומציעים מגוון פעילויות העשרה מותאמות כגון: מפגשי פרשת השבוע, תפילות, סעודות חג ואף קיים בית כנסת ועוד.

חלק גדול מבתי האבות בתל אביב מאפשרים לדיירים לחיות ברמת חיים גבוהה מאוד, במתחמים מוקפי גינות ומדשאות, וביחידות דיור מרווחות, יוקרתיות ומעוצבות, המאובזרות בציוד טכני משוכלל לצד לחצני מצוקה. בתי האבות מתוחזקים להפליא ע"י צוות תפעולי מיומן הפועל לצידו של צוות רפואי וסיעודי, המעניק טיפול והשגחה לדיירים 24/7.

בשל מיקומה של העיר תל אביב במרכז הארץ, מתאפיינים בתי האבות בה ברמת נגישות גבוהה מכל מקום בארץ.

צוות המטפלים בבתי האבות בתל אביב מונה רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים ובחלק מהמקומות גם תזונאים. הצוות כולל אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים, הקשובים לצרכי הקשישים ומספקים להם שירות חם, אדיב וקשוב לאורך כל היממה ונותן להם תחושה של בית כבר מהיום הראשון.

כך תבחרו בית אבות בתל אביב להורים

תהליך החיפוש אחר בית אבות במרכז מתחיל בשלב בחינת ההכנסות העומדות לרשות המשפחה והקשיש על מנת להבטיח שתוכלו לכסות את השהות בבית האבות או בדיור המוגן. צעד נוסף חשוב שיש לבצע כשמחליטים על מעבר לבית אבות הינו בחינת הצרכים והמוכנות הנפשית של ההורה לקראת המעבר. המיפוי כולל גם בדיקה של צרכים רפואיים באמצעות מבחן ADL של הביטוח הלאומי, העוזר לקבוע את רמת הסיעודיות של ההורה. מיקום בית האבות הוא פרמטר חשוב. הקרבה הגיאוגרפית למשפחה מבטיחה ריבוי ביקורים ושמירה על קשר קרוב. כשמדובר בקשיש עצמאי, חשוב לבדוק את קרבת בית האבות בתל אביב למרכז העיר, מה שיבטיח לו שמירה על שגרת חייו הנוכחית. רצוי לערוך ביקורים במקום, להסתובב, לשוחח עם הדיירים ולהתרשם ואפילו להישאר לארוחה בכדי לטעום לבחון את ההגשה והתאמת סוג האוכל המוגש להורה.

ניתן לזרז את תהליך מציאת בית האבות בתל אביב ולחסוך הרבה כסף וזמן יקר, ע"י הסתייעות בחברות המספקות שירותי ליווי והכוונה לבתי אבות. חברות אלה הינן בעלות ניסיון רב בתחום ומכירות את ענף בתי האבות על בוריו. הו מלוות ומסייעות במיפוי הצרכים, בבחינת זכאויות למימון ובדיקת התקציב, מבצעות יחד עימכם סיורים משותפים בבתי האבות בתל אביב ונמצאות איתכם עד שלב האיכלוס וההתאקלמות במקום החדש.

השירות ניתן לכם ללא עלות ויחסוך מכם הרבה דאגות וכאבי ראש וכמובן, יבטיח שההורה יעבור למקום המתאים לו ביותר, שיבטיח שיפור באיכות חייו.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
חיה רמתי - יועצת למציאת בית אבות, בית אבות סיעודי, דיור מוגן ובית אבות לתשושי נפש. חיה מתמחה באיתור בתי אבות בישראל המתאימים ליקירכם.

קצת עלי

שלום, שמי חיה רמתי, ואני עוסקת מעל ל-20 שנה בתחום מציאת הפתרונות הנכונים והטובים ביותר עבור הקשישים היקרים לליבכם, תוך התמחות בהתאמת בתי אבות, מוסדות סיעודיים או גריאטריים בהתאם לצרכים. 

אני אלווה אתכם לאורך כל הדרך, מחיפוש המקום המתאים וכתף תומכת ברגעים הקשים, ועד בחירת המקום הנכון ובדיקת התאקלמות. אני פועלת מתוך אמונה שאוכל להקל עליכם בתהליך המורכב הזה, בזכות הידע והניסיון שרכשתי ברבות השנים, וכן בזכות האופן בו אני בוחרת להתייחס לכל משפחה וצרכיה האישיים, תוך מתן דגש רב על נוחות ותכיפות הביקורים המשפחתיים. 

מטרתי העיקרית היא שהמעבר לבית האבות, דיור מוגן או מרכז סיעודי לא ייצור נתק וריחוק, אלא שיפור בחיי הקשיש, שייטיב עימו ועם משפחתו.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

בעמוד זה מופיעה רשימה איכותית של בתי אבות ובתי דיור מוגן הנמצאים בעיר תל אביב.

המידע והנתונים אודות בתי אבות בתל אביב נבחרו בקפידה על ידי חיה, ומבוססים על שיקול דעת מקצועי ומנוסה בכל הנוגע לשירותים השונים שמציעים בתי אבות. באמצעות העמוד תקראו מידע ונתונים שחיה ריכזה אודות בתי האבות השונים, על מנת שתוכלו להבין מהו המקום שמתאים לכם או ליקיריכם. מטרת הנתונים היא להוות לכם כלי עזר בגיבוש ההחלטה המורכבת עבור בית אבות בתל אביב תרצו להעביר את יקירכם.

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות למציאת בית אבות ליקיריכם

חייגו 072-395-1175

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן